Monday 28 November 2011

Facebook oh Facebook :'(


Hai semua , hem . Kadang kadang pasal facebok semua boleh jadi hancur macam bubur :)
Kawan aku break dengan pakwe dea sebab facebook . Aku putus kawan pasal facebook . Memang puaka gila facebook aku kan ? haha . Hem yang penting aku tak boleh lupa aku gadoh dengan Byfiee pasal facebook . Elektrik dekat rumah melambung sebab aku asyik bukak komputer je nak online . Banyak negatif and positif nya bacebook niey kan :) So yang positif aku dapat ramai kenal dengan kawan kawan sch lain . Memang ramai gila aku dapat kawan . Semuanya baik sangat dengan aku . Thanks korang baik dengan kite :) Zaty dapat kawan kebanyakkannya lah kan atas zaty . Form5 . Tapi diorang baik dengan zaty . Zaty suka kawan dengan awak semua (perempuan ) .
So lepas niey zaty dah takkan guna facebook lagi . Zaty kena block . Zaty dah penat nak bergadoh dengan Byfiee pasal facebook . So kitorang amik keputusan tak payah guna facebook langsung . Adil kan ? Tak payah penat penat nak bergadoh lagi pasal kau FACEBOOK :) So selamat tinggal FB <3 

No comments:

Post a Comment